Hesablama Palatası qeyd edir ki, metronun pandemiyaya görə aldığı vəsaitin 8 320,5 min manatı əvvəllər bağlanılmış müqavilələr üzrə öhdəliklərin yerinə yetirilməsinə və 135,8 min manatı isə vergi ödənişlərinə yönəldilib və bu da aidiyyatı üzrə xərclənmədiyi deməkdir.
Hesablama Palatası bu qənaətə gəlib ki, “Bakı Metropoliteni” QSC dövlət vəsaitlərini təyinatından kənarlaşdırıb.
İqtisadçı Qubad İbadoğlu deyir ki, yəqin, “Bakı Metropoliteni” QSC yeni dövr üçün məsrəflərini sərnişinlərin hesabına qarşılayacaq.
O hesab edir ki, metroda genişhaqqı qaldırıla bilər: “Ola bilər ki, “Bakı Metropoliteni” QSC-nin sifarişi ilə metroda gedişhaqqı qaldırılsın. Belə ki, bir müddət əvvəl “Bakı Metropoliteni” QSC açıqlamışdı ki, 1 sərnişinin ötən il daşıma xərci 97 qəpik olub”.
“Eyni şeyi AZAL da edib. Hesablama Palatası bu qurumla bağlı rəyində bildirilir ki, pandemiya dövründə “Azərbaycan Hava Yolları” QSC-yə (AZAL) nəzərdə tutulmuş 230,9 mln. manatın 215,5 mln. manatı AZAL-a, 15 mln. manatı isə Milli Aviasiya Akademiyasına ödənilib. Ancaq AZAL ayrılmış vəsaitin yalnız 32,3 faizini əməkhaqqı və ona bərabər tutulan ödənişlərə xərcləyib. Digər hissəsi isə təyinatından kənarlaşdırılaraq başqa istiqamətlərə yönəldilib. Əslində bu vəsaitlər muzdlu işçilərin əməkhaqqında dəstək məqsədilə ayrılır. AZAL isə uzun müddətdir ki, nə işçilərin maaşlarını verir, nə də icra etmədiyi uçuşlara görə əvvəlcədən ödənilən vəsaitləri sərnişinlərə qaytarır”, – Qubad İbadoğlu belə deyir.
Son zamanlar metroda qiymət artımı olacağı ilə bağlı məlumatlar yayılıb. Bildirilir ki, metroda bir sərnişinin daşınması 97 qəpiyə başa gəlir.
“Bakı Metropoliteni” QSC-nin mətbuat xidmətinin rəhbəri Bəxtiyar Məmmədov isə bildirib ki, hər sahədə olduğu kimi, metroda da proqnozlaşdırma var.
Hesablanıb ki, əgər iyunun 1-də metro açılarsa və il ərzində təxminən 132 milyon sərnişin daşınarsa, bir sərnişinin daşınmasına çəkiləcək xərc 97 qəpik olacaq:
“2019-cu ildə bir sərnişin 51 qəpiyə başa gəlib, sərnişin 30 qəpiyə daşınıb. 2020-ci ildə bir sərnişin 1 manat 54 qəpiyə başa gəlib, daşınıb 30 qəpiyə. 97 qəpik isə proqnozlaşdırılandır. Yəni qiymət faktiki daşınan sərnişinə görə bəlli olacaq. Amma qiymət artımı fərqli mövzudur. Maraqlanmaq istəyənlər üçün bildirim ki, hələlik, Tarif Şurasına müraciət olunmayıb. Əsas vəzifə indi infrastrukturu qoruyub saxlamaqdır”.
Mayın 31-dən Bakı metropoliteni sərnişindaşıma fəaliyyətini bərpa edir. Bu barədə mayın 25-də Nazirlər Kabineti yanında Operativ Qərargahın brifinqində bildirilib.
araz.az
araz.az xəbər portalı.