Dünyada 3 milyard oyunçuya çatan oyun sənayesinin bazar həcmi 195 milyard dollardır. Texnologiyanın inkişafı və pandemiyanın təsiri ilə rekord artım rəqəmlərinə çatan oyun sənayesi qlobal miqyasda 3 milyard oyunçu ilə gəlirli bir bazara çevrildi.
Bloomberg HT-nin suallarını cavablandıran Oyun Dizaynerləri, Tərtibatçıları, İstehsalçıları və Yayımçılar Dərnəyinin (OYUNDER) sədri Tansu Kendirli və Oyun Fabriki baş direktoru Erdal Sarı Türkiyə oyun sənayesinin 2023-cü il performansını və gələcək planlarını paylaşıblar.
OYUNDER prezidenti Tansu Kendirli, “Oyun sənayesi keçən il pandemiyadan sonra uzun müddət sonra ilk 4 faizlik daralma yaşadı. Çünki evdə qalma müddətinin sonunda insanlar normal iş rejiminə qayıtdıqdan sonra evdən kənarda daha çox vaxt keçirməyə meyllidirlər. 2023 və 2028-ci illərdə orta artımın 8 faiz səviyyəsində olacağı proqnozlaşdırılır.
“Oyun sənayesi Asiya və Yaxın Şərq bazarlarında böyüyür, Qərbdə isə azalır”
Bu ili investisiyalar baxımından dəyərləndirən OYUNDER prezidenti Kəndirli, “Sektorun nisbi daralması və ümumilikdə dünya iqtisadiyyatlarında yaşanan stressi nəzərə alsaq, xüsusilə Qərbdə bir az daha yavaşlasa da, həm Yaxın Şərqdə, həm də Asiyada daha güclü görünür”, – deyib.
“Qlobal oyun sənayesi 195 milyard dollara çatıb”
Oyun tərtibatçıları üçün inkubasiya mərkəzi olan Game Factory-nin baş direktoru Erdal Sarı, “2022-ci ilə qədər dünyada oyun oynayan insanların sayı 3 milyardı keçib. Bu oyunçunun və bazar ölçüsünün ən böyük hissəsini mobil oyunlar təşkil edir, sonra isə müvafiq olaraq PC və konsol oyunları gəlir”, – deyib.
araz.az xəbər portalı.
araz.az xəbər portalı.