Tahir AbbasliDemokratik İslam Partiyasının sədri Tahir Abbaslı isə siğə haqda belə düşünür: “Həyat yoldaşı dünyasını dəyişən, yaxud yoldaşından ayrılan qadın daşdan, qəmbərdən deyil axı, o da insandır, onun da arzuları, istəkləri var, o da yaşamaq istəyir, əri ölübsə, yaxud artıq onunla deyilsə, həmin qadın ölməli deyil ki. Həyat davam edir. Və günaha batmamaq, zina etməmək üçün o mütləq siğə etdirməlidir. Əgər bu günkü cəmiyyət siğəni qəbul etmirsə, buna görə kimlərsə əziyyət çəkməlidir?

“Qanun da elə ona görədir ki, insan müxtəlif situasiyalara uyğun olaraq öz həyatını qurub yaşaya bilsin”
Dünya işidir, müharibələr ola bilər, adam bir yerdən başqa bir yerə gedə bilər, bir müddət başqa bir şəhərdə, yaxud ölkədə işləyə bilər, şəxsi həyatında dəyişiklik ola bilər, ikinci ailə də qura bilər. Qanun da elə ona görədir ki, insan müxtəlif situasiyalara uyğun olaraq öz həyatını qurub yaşaya bilsin.
Məsələnin başqa bir tərəfini də deyim. Misalçün, ata qızını ərə verəndə ona deyir ki, qızım, ya gedib ər evində birincinin birincisi olacaqsan, ya da qayıdıb ikincinin ikincisi olacaqsan. Sən bu evdə bekar qalmayacaqsan, mən sənə bu yaşına qədər sahib çıxa bilərdim, səninlə hesab-kitabım bu yaşına qədər idi. Ayrılıb gəlsən, təbii ki, bir ata kimi səni qəbul edəcəyəm, amma səni hökmən ikinci ailəyə verməliyəm ki, ailəmizin namusu əldən getməsin.

“Allah şəriət hökmünü ona görə verib ki, insanlar bir-birinə sahib çıxsınlar”
Heç kəs üçün siir deyil ki, ərindən boşanmış, yaxud dul qalmış qadınlara kişilərin başqa fikitrləri olur. Allah şəriət hökmünü ona görə verib ki, insanlar bir-birinə sahib çıxsınlar.
Bu günkü cəmiyyətimizdə siğəyə olan ögey münasibət qadınların xəsisliyindən qaynaqlanır. Müasir qadınlar həyat yoldaşlarına şəxsi əmlakı kimi yanaşır. Halbuki, kişinin azadlığını məhdudlaşdırmaq olmaz.
O ki, qaldı qadına. Biz bir müsəlman olaraq şəriət hökmləri ilə yaşasaq, bütün dəyərlər öz yerini tapar. Qadın kişinin namusudur. Odur ki, o kişi kimi azad hərəkət edə bilməz. Amma onun da hüquqları var. Belə ki, əgər həyat yoldaşı 6 ay müddətində qadınından uzaq olursa, qadının ondan ayrılmaq haqqı var. Yəni həyat yoldaşı ilə şərt kəsə bilər ki, altı aydan bir yanıma gəlməsən, mən sənin xanımın olmayacağam. O zaman kəbin, yaxud siğə geri oxunur və həmin qadın öz həyatını istədiyi kimi yaşamaq hüququ qazanır. Amma əri ola-ola başqası ilə yaşamaq bağışlanılmaz günahdır, zinadır, o cür qadınlar cəhənnəm əhlidir.

“Müasir dünyamızda siğə fahişəliyin, əxlaqsızlığın qarşısını almaq üçün gərəkdir”
Əslində müasir dünyamızda siğə fahişəliyin, əxlaqsızlığın qarşısını almaq üçün gərəkdir. Yəni qazanc arxasınca Dubaya və qeyri ölkələrə üz tutan qadınlara burda sahib çıxan, maddi və mənəvi cəhətdən onlara dəstək olan biri tapılsa, ayaqları qərib diyarlardan çəkilər və tövbə edib düz yola qayıdarlar.
Eləcə də həyat yoldaşları müharbədə şəhid olan, yaxud hər hansı səbəbdənsə dünyadan köçən xanımların onlara sahiblənəcək bir kişiyə ehtiyacı var. Kəbin, yaxud siğə isə həm bu izdivacın Allah tərəfindən qəbul edilməyi üçün şərtdir, həm də ağzıgöyçəklərin sözünü kəsmək üçün lazımdır.
Yazıq molla bu qadınların qeyrətini, namusunu çəkdiyi üçün təmənnasız olaraq siğə oxuyur, onlar da gedib övladlarını saxlayırlar. Odur ki, mollaları nədəsə günahlandırmaq, hətta siğə oxuduqlarına görə cəzalandırmaq doğru deyil.
Siğə əleyhdarları çox zaman siğə haqda Qurani-Kərimdə ayə olmadığını əsas gətirir. Halbuki, Quranda müvəqqəti kəbin haqda ayə var, amma hər şey Quranda yazılsaydı, onda Quran adi kitab olardı, heç kəs oxumazdı. Allah peyğəmbəri göndərib ki, həm insanlığa nümunə olsun, həm də cəmiyyətə şəriəti öyrətsin.

“Siğə müsəlmanların günaha batmaması üçündür, axirətlərini qazanmalarından ötrüdür”
Məsələ ondadır ki, qeyri cinsin nümayəndələrinin bir-birinə toxunması, xəlvətdə danışması üçün icazə lazımdır. Siğə təkcə yastıq məsələdi deyil, əgər bir sahibsiz xanımın hansısa bir kişi ilə ikilikdə işgüzar görüçü planlaşdırılırsa, onların birlikdə olması günaha yazılmasın deyə, siğə oxutdurub görüşmələri şərtdir. Siğə bir saatlıq, bir günlük, bir aylıq, yaxud bir illik, eləcə də daimi ola bilər. Siğə müsəlmanların günaha batmaması üçündür, axirətlərini qazanmalarından ötrüdür.
Müasir cəmiyyətimiz şəriətin hökmlərini qəbul etsə, pozğunluq, əxlaqsızlıq aradan götürülər, insanlar bir-birinə düşmən kəsilməz, əksinə bir-birinin qayğısına qalar,ərlərini itirmiş qaqdınlar müxtəlif xəstəliklərə tutulmaz. Səxavət, ədalət, mərhəmət, vicdan, qeyrət, namus siğə məsələsində öz əksini tapır.

“Azərbaycanda siğəyə qarşı çıxanlar cəmiyyəti əxlaqsızlığa sürükləyən qüvvələrdir”
Kəbinlə siğə hər ikisi izdivacdır və hər ikisi müvəqqətidə ola bilər, daimi də. Bunların arasında ən böyük fərqi ondadır ki, kəbin kəsdirən insanlar şərikli ömür sürürlər və ortaq mülkiyyətləri olur. siğə oxutduran şəxslərin isə bir-birinin qarşısında bu cür öhdəliyi yoxdur. Siğə könüllülük prinsipinə əsaslanan müvəqqəti birlikdir. Təbii ki, kişi siğə oxutdurduğu xanıma istənilən dəyərdə hədiyyə verə bilər, onu mal-mülk sahibi edə bilər, lap öz evinə də gətirə bilər, bu istəyə bağlı bir şeydir. (Siğə məsələsində kişinin qanuni (rəsmi nigahda olduğu) qadınından icazə almasına ehtiyac yoxdur).
Bu gün Avropada əxlaqsızlığın yayılmasının başlıca səbəbi kişi-qadın münasibətlərinə heç bir məhdudiyyət qoyulmaması, bu münasibətlərin qanunla tənzimlənməməsi, qadına dəyər verilməməsidir. Elə Azərbaycanda siğəyə qarşı çıxanlar, mətbuatı ələ alıb siğənin əleyhinə yazılar yazdıran da məhz cəmiyyəti əxlaqsızlığa sürükləyən qüvvələrdir.

“Müasir Azərbaycan cəmiyyətinin saflaşdırılmasının yeganə yolu şəriət hökmlərinə tabe olmasındadır”
Əslində siğə qadın hüquqlarını qorumaq üçündür. Sizcə, bizdə də Hindistandakı kimi ər öləndə xanımını da diri-diri onunla birgə yandırmaları, ya başsız qalan qadının hansısa bir kişi ilə qanuni izdivaca girib normal həyat yaşamasımı daha məsləhətlidir ?
Kəbinin ən təkmil forması sonuncu dinimizi bəşəriyyətə çatdıran peyğəmbərin buyurduğudur, bütün digər izdivac fotrmaları isə düzgün deyil.
İslam ayrı-ayrı məhəllələrə, yaxud ölkələrə deyil, bütün bəşəriyyətə hədiyyə olunub. Buna görə müsəlman ölkələrində əhali gündən-günə artır, ruzi-bərəkət aşıb daşır. Çünki İslamda hər şey, o cümlədən də kişi-qadın münasibətləri ölçülü-biçilidir.
Müasir Azərbaycan cəmiyyətinin saflaşdırılmasının yeganə yolu şəriət hökmlərinə tabe olmasındadır. İslamda xanımın xanım düşüncəsi, kişinin isə kişi düşüncəsi var. Kişi uzaqgörən olduğu üçün onu xarici işlər nazirinə, evin, ailənin dayağı olan qadınlar isə daxili işlər nazi ilə müqayisə etmək olar
Riskli həyat yaşayıb axirətini itirməyə dəyərmi? Müxtəlif növ kapitallar olduğu kimi, ailə kapitalı da var və bu kapital göz bəbəyi kimi qorunmalıdır.”
Hazırladı: İNCİ, Hurriyyet.org
http://hurriyyet.org/…/si_exlaqsizliga_geydirilen_dini_don_…#

araz.az xəbər portalı.